Opening nieuw McDonald’s restaurant in Ingelmunster

Ingelmunster, 15 mei 2024 – McDonald’s liefhebbers uit Ingelmunster: verzamelen! McDonald’s krijgt er namelijk een nieuw restaurant bij, en dit keer nergens minder dan in Ingelmunster. Franchisenemer Kenny Schelstraete en zijn team kijken er immens naar uit om de klanten met open armen te ontvangen.

Brussel viert het nieuwe duurzame ontwerp van McDonald's Beurs

Een indrukwekkende transformatie voor een symbool van de stad

Ontdek vanaf morgen de wondere wereld van Wiltopia Playmobil in de Happy Meals® van McDonald’s!

2 april 2024, Diegem – Kleine (of net iets grotere) dierenliefhebbers, zet jullie schrap! McDonald’s en Playmobil slaan namelijk voor een 6-tal weken de handen in elkaar. Dankzij deze unieke samenwerking zijn vanaf morgen de prachtige Wiltopia Playmobil dierenfiguurtjes beschikbaar bij de Happy Meals®. Ga op ontdekkingsreis in de diepste donkerste jungle, de helderste blauwe oceaan of de indrukwekkende woestijn.

Nieuwe McDonald’s in Stekene zoekt 76 medewerkers en houdt een jobdag op 4 april

27 maart 2024, Stekene – McDonald’s liefhebbers uit Stekene kunnen alvast beginnen aftellen want eind juni opent franchisenemer Philippe Kenens er een nieuwe vestiging in de Trompstraat. De opening is niet alleen voor de liefhebbers van de bekende hamburgers een leuke aankondiging, maar ook voor de werkgelegenheid in de regio.

McDonald’s Aarschot zoekt enthousiaste medewerkers voor nieuw restaurant en houdt twee jobdagen op 19 maart en 24 april

14 maart 2024, Aarschot — Midden juni opent franchisenemer David Cleynhens een nieuw restaurant in Aarschot, op de Herseltsesteenweg. De opening is niet alleen voor de liefhebbers van de bekende hamburgers een leuke aankondiging, maar ook voor de werkgelegenheid binnen de regio. Voor zijn nieuw restaurant zoekt David namelijk een 100-tal nieuwe medewerkers.

Opening nieuw McDonald’s restaurant Leopoldsburg

Leopoldsburg, 29 november 2023 – Het is zover! Morgen opent McDonald’s een nieuw restaurant op de Nicolaylaan te Leopoldsburg. Franchisenemer Nancy Haenen en haar team staan alvast te popelen om de klanten te ontvangen.

Nieuwe smaakexplosie in McDonald's Maestro-assortiment: Peppery Paul maakt sensationeel debuut

Diegem, 21 november 2023 - Vanaf vandaag zorgt McDonald's voor een heuse smaaksensatie met de lancering van de gloednieuwe Maestro Peppery Paul en McShaker®️ Fries Smoked Paprika. Deze gedurfde nieuwe culinaire creaties beloven de smaakpapillen van Belgische liefhebbers van vlees en pittige smaken te veroveren.

McDonald's lanceert de heerlijke McFlurry® met KitKat®!

Diegem, 10 oktober 2023 – Leuk nieuws voor de vele McFlurry® fans in België! Vanaf vandaag voegt McDonald's een gloednieuwe McFlurry® met krokante KitKat® stukjes toe aan de dessertkaart. Wat is er, nu de herfst zijn intrede doet, lekkerder dan met een romig ijsje voor de tv zitten met een goede serie om de komende Halloweenfestiviteiten mee te beginnen?

Isabelle Verdeyen

McDonald's Belgique