McDonald’s Aarschot zoekt enthousiaste medewerkers voor nieuw restaurant en houdt twee jobdagen op 19 maart en 24 april

14 maart 2024, Aarschot — Midden juni opent franchisenemer David Cleynhens een nieuw restaurant in Aarschot, op de Herseltsesteenweg. De opening is niet alleen voor de liefhebbers van de bekende hamburgers een leuke aankondiging, maar ook voor de werkgelegenheid binnen de regio. Voor zijn nieuw restaurant zoekt David namelijk een 100-tal nieuwe medewerkers.

David Cleynhens is volop bezig met de aanwerving van een nieuw en gedreven team dat het hart zal vormen van het restaurant te Aarschot. Hij is hiervoor nog op zoek naar verschillende profielen waaronder fulltime en parttime medewerkers, crew- en shiftleaders, studenten en flexi-jobbers. Om de start van zijn zoektocht in te zetten, organiseert David binnenkort 2 jobdagen. Geïnteresseerden kunnen op dinsdag 19 maart en woensdag 24 april, telkens tussen 10u en 17u langskomen in hotel 's Hertogenmolens (Demerstraat 1, 3200 Aarschot).

Rechtstreeks solliciteren kan ook via [email protected].

Meer informatie over de vacatures kunnen kandidaten terugvinden op de website van VDAB, op CVWarehouse of op workatmcdo.be.

“Bij McDonald’s is iedereen welkom. Ik ben op zoek naar een juiste attitude, motivatie, een goede portie enthousiasme, maar vooral een brede glimlach. Diploma, ervaring, leeftijd, geslacht en afkomst zijn niet belangrijk. Want de opening van een nieuw McDonald’s restaurant is in de eerste plaats een mensenverhaal. McDonald’s is een people business. We zijn elke dag met onze mensen bezig om ze in een leuke werkomgeving te laten werken. Net als in mijn andere restaurants zijn de medewerkers voor onze klanten het dagelijkse gezicht van McDonald’s. Ik hecht telkens opnieuw heel veel aandacht aan het samenstellen van een goed team: een restaurant is nu eenmaal niets zonder zijn medewerkers.”, verduidelijkt David.

Als betrokken werkgever biedt McDonald's professionele kansen en een verrijkende ervaring aan medewerkers die zich willen ontwikkelen in een stimulerende en fijne werkomgeving. De franchisenemer voorziet onder andere ook opleidingen om praktische vaardigheden zoals hygiëne- en voedselveiligheidsregels aan te leren. Hiernaast wordt er ook veel aandacht besteed aan soft skills, zoals teamwork en klantgerichtheid. En dit vanaf dag één.

David Cleynhens maakt al meer dan 30 jaar deel uit van de McDonald’s familie en is sinds 2017 franchisenemer. Hij opende toen zijn eerste restaurant in Leuven. In juni opent hij, met veel enthousiasme, zijn nieuwste en achtste filiaal in Aarschot.