McDonald’s trakteert met Reversed Drive-Thru

“Hallo! Welkom bij McDonald’s. Kan ik je bestelling opnemen alsjeblieft?” Dat krijg je te horen als je langs de McDrive rijdt. McDonald’s draaide voor één keer de rollen om en liet zijn medewerkers willekeurig bij mensen aanbellen met deze vraag. Zij konden hun bestelling doorgeven via de parlofoon en werden getrakteerd op hun lievelingsburgers aan huis geleverd door Deliveroo. Met deze sympathieke actie kondigden McDonald’s en Deliveroo hun nieuwe samenwerking aan.

Burgerliefhebbers kunnen nu dus ook via Deliveroo een bestelling plaatsen in 11 Belgische grootsteden Antwerpen, Brussel, Brugge, Charleroi, Gent, Kortrijk, Leuven, Luik, Marcinelles, Mechelen en Waterloo. Dankzij McDelivery hoeven McDonald’s fans niet langer de deur uit voor een legendarische Big Mac of een Happy Meal. De enige voorwaarde is dat ze de bestelling moeten plaatsen binnen een straal van 3 kilometer rond een McDonald’s restaurant.

Onze fans hebben ons sinds de lancering van McDelivery vorig jaar duidelijk laten verstaan dat ze deze service erg appreciëren. Onze klanten staan centraal in onze ontwikkelingsstrategie en daarom hebben we onze thuisleveringsdienst nog verder uitgebreid. De nieuwe samenwerking met Deliveroo maakt het voor onze fans nog makkelijker om thuis te smullen van hun favoriete McDonald’s en daar doen we het voor.”, zegt Kristel Muls, Communications director van  McDonald’s België.

De samenwerking met McDonald’s is een fundamenteel onderdeel van de groei van Deliveroo. “Deliveroo heeft het mogelijk gemaakt voor zij die honger hebben om het lekkerste eten van hun favoriete restaurants thuis of op kantoor gemakkelijk te laten bezorgen. Een van de favoriete restaurants van Belgen is zonder twijfel McDonald’s. We zijn zeer trots om dit nieuwe partenariaat te mogen aankondigen met McDelivery. Het is nog nooit zo lekker geweest om zoveel keus te hebben!” zegt Mathieu de Lophem, General Manager Deliveroo Benelux.

Dit zijn de Belgische steden waar je McDonald’s voortaan ook via Deliveroo kan bestellen:

• Luik
  • Antwerpen (Groenplaats en Teniersplaats)
  • Brugge (Brugge Centrum en Drive)
  • Mechelen
  • Charleroi en Marcinelle
  • Waterloo
  • Brussel (Elsene, Bascule, Docks Bruxsel, Nieuwstraat, Beursplein)
  • Gent (Korenmarkt en Martelaarslaan)
  • Leuven
  • Kortrijk

Details:

• Openingsuren levering aan huis: 7 dagen per week. Vanaf de lunch tot laat in de avond. Exacte openingsuren hangen af van de McDonald’s waarbij je wilt bestellen.
  • Tarief:  €2,5 per levering
  • Minimum bestelwaarde: € 5 per bestelling
  • Menu: het volledige McDonald’s-menu is beschikbaar
  • Leveringstermijn: gemiddeld binnen de 30 minuten vanaf de bevestiging van de bestelling

Om te bestellen, download je de Deliveroo app (beschikbaar voor zowel Android als iOS) of surf je naar www.deliveroo.be.

Kristel Muls McDonald's België
Rodolphe Van Nuffel Deliveroo