Nieuwe McDonald’s in Deinze gaat op zoek naar enthousiaste crew van 35 vaste medewerkers, 50 studenten en 4 managers

Binnenkort opent een nieuwe vestiging van McDonald’s haar deuren in Deinze. Om hongerige klanten te bedienen gaat franchisenemer Nico De Saedeleer de komende weken op zoek naar een nieuw team van enthousiaste medewerkers.

Nico De Saedeleer, franchisenemer van de nieuwe McDonald’s in Deinze, gaat op zoek naar 35 vaste medewerkers en 4 managers voor het nieuwe McDonald’s restaurant in Deinze. Naast het vaste team zoekt het restaurant ook een 50-tal enthousiaste studenten. In samenwerking met de VDAB worden rekruteringsdagen georganiseerd op 12, 16, 19 en 22 april 2021. Geïnteresseerden kunnen rechtstreeks solliciteren via het emailadres [email protected], of zich inschrijven via volgende link: https://bit.ly/3w9OBlt

Diploma, ervaring, leeftijd, geslacht en afkomst zijn niet belangrijk. Bij ons is iedereen welkom. We zijn op zoek naar een juiste attitude, motivatie, een goede portie enthousiasme en vooral een brede glimlach. Voor kandidaat-managers zijn het aansturen en coachen van mensen cruciaal,” verduidelijkt Nico.

Alle geselecteerde kandidaten krijgen vóór de opening opleidingen om operationele kennis en praktische vaardigheden zoals hygiëne- en voedselveiligheidsregels onder de knie te krijgen. Bovendien leren ze soft skills op de werkvloer, zoals teamwork en klantgerichtheid. Ook coronamaatregelen om zichzelf, het team en klanten maximaal te beschermen, komen hier uitgebreid aan bod. Het gaat in het totaal over 125 opleidingsuren voor elke vaste medewerker en ongeveer 25 uren per student. “Ik vind het essentieel om in de ontwikkeling van mijn medewerkers te investeren. Een goed draaiend restaurant begint nergens anders dan bij een goed geolied team en een fijne sfeer binnen dat team reflecteert zich in positieve klantenervaringen,” vult Nico nog aan.

Nico De Saedeleer is niet aan zijn proefstuk toe bij McDonald’s. Naast het restaurant in Deinze is hij ook franchisenemer van de vestigingen in Aalst en Ninove.

Laure Miquel-Jean TBWA Reputation
Anneleen Coppens TBWA Reputation