McDonald’s redt het beste van de ski: de Après-ski!

Elk jaar trekken minstens 730.000 Belgen[1] richting de sneeuw voor een wintersportvakantie met massa’s winterpret en de onmisbare après-skifun. Corona steekt daar dit jaar jammer genoeg echter een (ski)stokje voor. De pistes mogen dan misschien gesloten zijn, de skivluchten geannuleerd en de latten aan de haak… dat hoeft ons niet tegen te houden om er toch een feestje van te maken. McDonald’s brengt de après-skisfeer naar haar restaurants en bij je thuis met een hoogsteigen Après-skilied en lanceert lekkere promoties aan de McDrive, voor afhaal en via McDelivery. Want geef toe, het plezantste van de ski blijft toch de après-ski?

2021 beginnen met een positieve noot

Voor de echte après-skifanaten met dansbenen lanceert McDonald’s haar eigen après-ski-song in samenwerking met DJ Wolfgang & Michel Mont Blanc, die kan beluisterd worden op verschillende platformen via deze link: https://mcdo.fanlink.to/ApresSkiSong. Echte après-skifanaten die hun skibotten en skipak aantrekken en die playlist opzetten, toveren hun living in no-time om in een dansvloer voor een echte après-skiparty met hun bubbel. Met een beetje verbeelding waan je je zo op de dansvloer van een après-skibar in de Alpen of de Pyreneeën! Op die manier wil McDonald’s de après-skisfeer in huis te halen binnen de veiligheid van je eigen bubbel.

Après-ski aan de McDrive en via McDelivery

De Après-ski Deals zijn er van vrijdag tot en met zondag in januari tussen 15u en 17u te verkrijgen aan de McDrive en via afhaal in de restaurants. Dan kunnen alle fans bij McDonald’s genieten van een Big Mac, Filet-O-Fish of 6 McNuggets voor maar €2.

Ook klanten die vanuit hun zetel hun favoriete burger willen bestellen, kunnen genieten van deze actie van maandag tot en met woensdag in januari gedurende de hele dag. Bij bestelling voor thuislevering van een McMenu krijgen fans er voor €2 een Big Mac, Filet-O-Fish of 6 McNuggets bij.

[1] Studie van LHM Conseil, 21 februari 2019

Kristel Muls