McDonald’s introduceert “Make it Veggie”, een 100% vegetarisch gamma!

Vanaf morgen lanceert McDonald’s België een verrukkelijk nieuw vegetarisch concept: Make it Veggie! Met dit overheerlijke alternatief kan je een vegetarische versie bestellen van de McChicken en een aantal wraps met kip.

McDonald's België wil aan de verwachtingen van klanten beantwoorden en een zo gevarieerd mogelijk assortiment aanbieden. Daarom wordt het aanbod uitgebreid met de lancering van het 'Make it Veggie' concept. Een gloednieuw en gevarieerd gamma dat zeker in de smaak zal vallen bij vegetariërs, flexitariërs en iedereen die nieuwe smaken wil ontdekken. Zo wil McDo een ruime keuze aan producten aanbieden, ongeacht het voedingspatroon.

Gevarieerde lekkernijen

Met ‘Make it Veggie’ kunnen bepaalde McDo producten voortaan in een vegetarische versie besteld worden. Zo kunnen de klanten nu ook kiezen voor een vegetarische versie van de McChicken, de McWrap Chicken Sensation, de McWrap Chicken Bacon (1) en de McWrap Southern Chicken Cajun. De kipfilet wordt dan vervangen door een vegetarische filet. Het is een zachte gepaneerde filet op basis van magere melk en is een heerlijk alternatief voor dierlijke proteïnen. Deze veggiefilet bevat natuurlijke vitamines B1 en B12, en wordt zonder bewaarmiddelen, kleurstoffen of artificiële aroma’s bereid.

Het ‘Make it Veggie’ gamma is vanaf morgen beschikbaar in alle Belgische McDonald’s restaurants. Of je nu kiest voor de versie met kip of de vegetarische variant, de prijs blijft dezelfde.

Extra informatie vindt u op www.mcdonalds.be

(1) De vegetarische versie van de McWrap Chicken Bacon wordt zonder bacon geserveerd.

Kristel Muls McDonald’s Belgique
Isabelle Verdeyen TBWA/PRIDE