McDonald’s Beerse geeft er een lap op!

Beerse – Woensdag 23 oktober opent McDonald’s België een nieuw restaurant in Beerse. De gloednieuwe vestiging met stijlvol interieur zet de teller op 86 restaurants in België. Naast de tafelbediening die het extra comfortabel maakt voor onze gasten, schenkt McDonald’s ook hier aandacht aan het milieu en pakt het uit met de eerste hybride Green Truck! Om de komst van dit nieuwe restaurant feestelijk in te zetten, nodigt McDonald’s Beerse iedereen uit op de opening om er letterlijk een lap op te geven!

Kom een lap geven op de Big Mac Pinata

De opening van McDonald’s Beerse zal niet onopgemerkt voorbijgaan. Vanaf vandaag hangt er een reuze Big Mac Pinata voor de deur. Iedereen wordt uitgenodigd om op de openingsdag op woensdag 23 oktober tijdens de lunch een lap te geven op de Big Mac Pinata en zo leuke prijzen te winnen zoals lekkere McDo producten en andere leuke gadgets!

Gezellige sfeer met persoonlijke aanpak

De nieuwe McDonald’s in Beerse zal ruim 140 plaatsen tellen in een huiselijke, gezellig sfeer. Op het terras zijn nog eens 60 zitplaatsen voorzien. Het interieur verzamelt ook een aantal straffe namen en ontwerpen uit de designwereld: felrode, iconische Eames stoelen, gezellige lederen Chesterfield zetels, barkrukken van de Franse architect Jean Prouvé, hippe terrasloungestoelen, ….

Een team van 65 enthousiaste medewerkers staat vanaf woensdag klaar om klanten met open armen te ontvangen én aan tafel te bedienen. Bezoekers kunnen dankzij de 4 dubbele bestelzuilen op hun eigen tempo hun favoriete menu kiezen. Daarna kunnen ze meteen een plaatsje uitkiezen en worden ze aan tafel bediend. Voor wie liever aan de besteltoog de bestelling doorgeeft, blijft die mogelijkheid bestaan.

65 jobs voor Beerse en omstreken

Een nieuwe vestiging betekent uiteraard extra werkgelegenheid. Bij McDonald’s speelt ervaring en diploma geen rol, maar wordt er gekeken naar motivatie en attitude. Vanaf dag 1 wordt iedereen ondergedompeld in het reilen en zeilen van McDonald’s dankzij verschillende interne opleidingen. Vanaf woensdag staat het team uit Beerse en omstreken klaar om onze klanten te ontvangen en te bedienen.

Duurzaamheid is een prioriteit

McDonald’s België spant zich al langer in voor een duurzaam energie- en afvalbeleid. Zo draaien al onze restaurants op 100% groene energie, hebben we een eigen afvalbeheerssysteem dat ons keukenafval in verschillende deelstromen ophaalt om verder te recycleren, wordt al onze gebruikte frituurolie gerecycleerd tot biodiesel, voorzien we laadpalen voor elektrische auto’s én fietsen en nog veel meer.

“Samen met het team staan we te popelen om iedereen hartelijk te verwelkomen en er een lap op te geven. Maar dat is niet onze enige prioriteit. We hechten ook veel belang aan het milieu. Zo draait ons restaurant volledig op 100% groene energie en mogen we in Beerse voor de allereerste keer de nieuwe hybride Green Truck verwelkomen,” glundert franchisenemer Nancy Haenen van McDonald’s Beerse. “De vrachtwagen werd speciaal ontworpen voor McDonald’s België en Nederland en vervoert ons keukenafval in 6 verschillende deelstromen om nadien te recycleren. De Green Truck rijdt nu ook hybride en zal voor de allereerste keer halthouden hier in Beerse.”

Het nieuwe restaurant is gelegen aan de Turnhoutseweg 77.

Kristel Muls McDonald's België
Isabelle Verdeyen TBWA\Pride