McDo Brugge bedient klanten aan tafel!

Het restaurant aan de Steenstraat in hartje Brugge bedient klanten voortaan aan tafel.  Ook de burgers worden nu à la minute voor de gasten klaargemaakt. Een gepersonaliseerde dienstverlening die perfect aansluit bij het DNA van McDonald’s België, die zijn klanten en medewerkers centraal plaatst.

Gepersonaliseerde dienstverlening op alle vlakken

In het Brugse McDonald’s restaurant aan de Steenstraat worden klanten sinds het voorbije weekend aan tafel bediend en de burgers à la minute klaargemaakt. Zo wil McDonald’s almaar beter inspelen op de behoeften van zijn klanten. Ze kunnen nu hun bestelling doorgeven aan de bestelzuilen en zich vervolgens aan tafel laten bedienen. De burgers worden à la minute klaargemaakt, dus pas op het ogenblik dat de klant zijn bestelling doorgeeft. De klant krijgt niet langer een burger maar ZIJN burger. De klant kan zijn burger ook personaliseren: met of zonder kaas, salade, saus, …

Tevreden klanten en medewerkers

“Hier in de Steenstraat zijn we net gestart met tafelbediening, maar in mijn andere restaurant aan de Maalsesteenweg zijn we er een tijdje geleden al mee begonnen. De meeste klanten reageren positief. Zo moeten ze bijvoorbeeld niet meer op hun bestelling wachten in de wachtrij, kunnen ze een plaats kiezen zonder plateau in de hand, de kinderen laten spelen in de speelruimte terwijl ze wachten op hun bestelling, enz.” zegt Mark De Herdt, franchisenemer van de McDonald’s restaurants in de Steenstraat en aan de Maalsesteenweg in Brugge en het restaurant in Maldegem.

Deze evolutie komt niet alleen de klanten ten goede. Deze nieuwe dienstverlening heeft uiteraard ook een impact op de McDo teams. Die worden opgeleid om de nodige competenties te verwerven, zoals klanten onthalen en begeleiden. “Het team is heel blij met dit nieuwe systeem, dat meer contacten met klanten en meer flexibiliteit mogelijk maakt. Ik wil dus alle teamleden bedanken voor hun enthousiasme en inzet. Elke dag blijven we innoveren voor onze klanten en medewerkers, en naar hen luisteren om onze service almaar te verbeteren en hun verwachtingen zo goed mogelijk te beantwoorden”, vervolledigt Mark De Herdt.

Meer uitgebreide informatie en details vindt u op www.mcdonalds.be

Kristel Muls McDonald’s België

Over McDonald’s België

De 83 Belgische McDonald's restaurants staan onder leiding van 24 franchisenemers. Samen met McDonald’s België stellen zij 4.493 medewerkers tewerk, waarvan 55% jongeren onder de 25 jaar. Meteen vanaf de eerste dag krijgen zij permanente opleidingen. Vorig jaar konden de McDo medewerkers van zo’n 104.751 uren opleiding genieten.

Meer info op: www.mcdo.be - www.facebook.com/McDonaldsBelgie