McDo Beursplein: tafelbediening en en burgers à la minute!

Het restaurant aan het Beursplein is het eerste McDo restaurant in Brussel met bediening aan tafel en burgers die à la minute worden klaargemaakt. Een gepersonaliseerde dienstverlening die perfect aansluit bij het DNA van McDonald’s België, die zijn klanten en medewerkers centraal plaatst.

Gepersonaliseerde dienstverlening op alle vlakken

In het McDonald’s restaurant aan het Brusselse Beursplein worden de klanten sinds het voorbije weekend aan tafel bediend en de burgers à la minute klaargemaakt. Zo wil McDonald’s almaar beter inspelen op de behoeften van zijn klanten. Ze kunnen nu hun bestelling doorgeven aan de bestelzuilen en zich vervolgens aan tafel laten bedienen. De burgers worden à la minute klaargemaakt, dus pas op het ogenblik dat de klant zijn bestelling doorgeeft. De klant krijgt niet langer een burger maar ZIJN burger. De klant kan zijn burger ook personaliseren: met of zonder kaas, salade, saus, …

Tevreden klanten en medewerkers

“De meeste klanten reageren positief op de tafelbediening. Zo moeten ze bijvoorbeeld niet meer op hun bestelling wachten in de wachtrij, kunnen ze een plaats kiezen zonder plateau in de hand, de kinderen laten spelen in de speelruimte terwijl ze wachten op hun bestelling, enz.” zegt Jacques Murs, franchisenemer van de McDonald’s restaurants in de Nieuwstraat en aan het Beursplein.

Deze evolutie komt niet alleen de klanten ten goede. Deze nieuwe dienstverlening heeft uiteraard ook een impact op de McDo teams. Die worden opgeleid om de nodige competenties te verwerven, zoals klanten onthalen en begeleiden. “Het team is heel blij met dit nieuwe systeem, dat meer contacten met klanten en meer flexibiliteit mogelijk maakt. Deze verandering in McDonald’s Beursplein is een echte uitdaging, omdat het een van de restaurants is waar we de meeste klanten bedienen. Ik wil dus alle teamleden bedanken voor hun enthousiasme en inzet. Elke dag blijven we innoveren voor onze klanten en medewerkers, en naar hen luisteren om onze service almaar te verbeteren en hun verwachtingen zo goed mogelijk te beantwoorden”, voegt Stephan De Brouwer toe, CEO van McDonald's België.

Meer uitgebreide informatie en details vindt u op www.mcdonalds.be

Kristel Muls McDonald’s Belgique
Isabelle Verdeyen TBWA\PRIDE