Iced smoothies en iced frappés

Een frisse wind bij McDonald’s België

Diegem, 16 juli 2014 – Twee nieuwe hippe drankjes doen hun intrede bij McDonald’s België en verwennen uw smaakpapillen. Om steeds meer variatie in haar aanbod en smaken te brengen, heeft McDonald’s België iced smoothies en iced frappés aan de aanbod toegevoegd. Of het nu als tussendoortje of als dessert is, klanten kunnen genieten van deze twee nieuwigheden in de zomer én in de winter.

De iced smoothie is een ijzig, verfrissend drankje, dat bestaat uit vers fruit, gemixt met magere yoghurt en ijs. Een zachte en smeuïge mix, die beschikbaar is in twee smaken: mango-ananas en aardbei-banaan voor €2,70.

De iced frappé is een romig en koel drankje met een vleugje koffie en heerlijke slagroom, overgoten met een onweerstaanbaar lekkere karamel- of chocoladesaus. Verkrijgbaar in mokka- of  karamelversie voor €2,85.

Deze dranken zijn niet beschikbaar in de restaurants van Brugge, Gent Martelaarslaan, Merksem Bredabaan en   Verviers Place Verte.

Kristel Muls McDonald’s België

Over McDonald’s België

De 84 Belgische McDonald's restaurants staan onder leiding van 24 franchisenemers. Samen met McDonald’s België stellen zij 4.493 medewerkers tewerk, waarvan 55% jongeren onder de 25 jaar. Meteen vanaf de eerste dag krijgen zij permanente opleidingen. Vorig jaar konden de McDo medewerkers van zo’n 104.751 uren opleiding genieten.

Meer info op: www.mcdo.be - www.facebook.com/McDonaldsBelgie