Eindelijk met z’n allen naar McDonald’s dankzij ‘Make It Veggie’

Met de lancering van ‘Make it Veggie’ eerder dit jaar, maakte McDonald’s heel wat mensen gelukkig. In een mum van tijd stroomden de reacties binnen via de Facebookpagina. Mensen tagden massaal hun vegetarische en flexitarische vrienden met de boodschap “je kan eindelijk mee naar McDo!”.
Geïnspireerd door deze spontane klantenreacties maakte McDonald’s onderstaand filmpje gelanceerd op social media.

Met het ‘Make it Veggie’ concept kan iedereen voortaan een vegetarische versie bestellen van bepaalde McDonald’s producten. Zo kunnen klanten nu kiezen voor een vegetarische versie van de McChicken, de Maestro Wacko Guaco en de McWrap CBO (1). De kipfilet wordt dan vervangen door een vegetarische filet.

(1) De vegetarische versie van de McWrap Chicken Bacon wordt zonder bacon geserveerd

Over McDonald’s België

De 83 Belgische McDonald's restaurants staan onder leiding van 24 franchisenemers. Samen met McDonald’s België stellen zij 4.493 medewerkers tewerk, waarvan 55% jongeren onder de 25 jaar. Meteen vanaf de eerste dag krijgen zij permanente opleidingen. Vorig jaar konden de McDo medewerkers van zo’n 104.751 uren opleiding genieten.

Meer info op: www.mcdo.be - www.facebook.com/McDonaldsBelgie