Deliveroo onthult de meest verbazingwekkende cijfers van het aantal McDelivery® bestellingen besteld via hun platform!

Sinds vorig jaar kan je dankzij McDelivery® jouw favoriete McDonald's® producten laten leveren door Deliveroo!

Nu deze samenwerking enkele maanden loopt, onthullen Deliveroo en McDonald's® de meest verbluffende statistieken van bestellingen die in België werden geplaatst. En om dit succes te vieren en hun Belgische klanten te bedanken, organiseren zij een buitengewoon event aan het station van Antwerpen!

Beide partners installeren een "geschenkmachine" in het centraal station van Antwerpen!

Om hun samenwerking te vieren, paatsen Deliveroo en McDonald's® een gigantische geschenkmachine in Antwerpen. Omdat de zomer nadert, besloten de twee partners om de stad die de meeste milkshakes bestelt te eren!

Het enige wat je moet doen is aan de slinger trekken en proberen om drie identieke pictogrammen te krijgen. Zo kan je een van de Golden Tickets ter waarde van € 50 winnen die je kan gebruiken voor elke McDelivery® bestelling via Deliveroo!

Waar? Centraal station Antwerpen
Wanneer ? Vrijdag 28 juni 2019 van 13u30 tot 18u30

Deliveroo en McDelivery® in enkele cijfers:

Toegegeven, we hebben wel al eens gedroomd van een heerlijke hamburger zonder ons een centimeter te verroeren, ook wanneer het McDonald's® restaurant op slechts enkele meters van huis ligt. Het bewijs, het record voor de kortste levering (in termen van afstand) komt uit Brugge met slechts 13 meter

De grootste eters bevinden zich in Brussel ! De stad heeft het record van de grootste McDelivery® bestelling (ter waarde van € 377,75) geplaatst via Deliveroo op haar naam staan.

🏆De Big Mac® is de must van McDonald's®, en ook via Deliveroo. Hij blijft onverslaanbaar en blijft de nummer 1 in alle Belgische steden.

De vraag die iedereen zich wel eens stelt: "Wie bestelt er salade bij McDonald's®?". De steden waar de meeste salades besteld worden zijn Brussel en Charleroi!

Om nog maar te zwijgen van een vleugje zoetheid: de McFlurry® (M&M's, Oreo, etc.). De Belgen hebben een kleine (grote) zwakte voor het verfrissende ijsje met M&M's smaak dat als grote winnaar uit de bus komt!

Het "veggie"-assortiment is mei ook verkrijgbaar in België, tot groot genoegen van de bewoners uit Antwerpen en Mechelen. Met het McMenu® McVeggie als bestseller zijn beide steden de meest "veggie-vriendelijke" steden van België.

Over Deliveroo :
Deliveroo is een bekroonde bezorgservice die in 2013 werd opgericht door William Shu en Greg Orlowski. Deliveroo werkt met meer dan 80.000 van de meest geliefde restaurants, evenals meer dan 60.000 rijders om de beste food delivery-ervaring ter wereld te bieden. Deliveroo's hoofdkantoor bevindt zich in Londen. Het bedrijf werkt met meer dan 2.500 werknemers in kantoren over de hele wereld. Deliveroo is actief in meer dan 500 steden in 14 landen, waaronder Australië, België, Frankrijk, Duitsland, Hongkong, Italië, Ierland, Nederland, Singapore, Spanje, Taiwan, de Verenigde Arabische Emiraten, Koeweit en het Verenigd Koninkrijk. In België is Deliveroo marktleider en actief in 13 steden. De bezorgservice werkt in ons land met meer dan 1.400 restaurants.  ​
Meer informatie vind je op: www.deliveroo.beFacebookInstagram.​

Wilma Schippers TBWA\PR-IDE